-
Lapin eAmis -Latuja ammatillisiin opintoihin digitalisuutta hyödyntäen
-
Experiences of University Teaching Staff during the Transition to Emergency Remote Teaching
-
DiLiPoCo - digitaalinen lukutaito opettajan voimavarana
-
Tutor 2.0 - Yhteistyöstä yhteiseen tekemiseen
-
Nuorisoalan järjestökentän tiedontuotannon systematisointi ja kehittäminen
-
Pedagogiikkaa immersiiviseen VR-koulutusympäristöön
-
Opi tehostamaan työtäsi Googlen työkalujen avulla!
-
Pelillistäminen mahdollisuutena monikulttuurisuuskasvatuksessa
-
Alueellinen tutorverkosto-toiminta
-
Avoin data tukemaan koulutusta
Toteuttaja: Jyväskylän yliopisto, IT tiedekunta
Vuoden 2020 aikana Covid-19 pandemia on muuttanut perinteisen koulutusmarkkinan toteutuksen perinteisestä kontaktikoulutuksesta totaalisesti verkkovälitteiseksi. Tämä on haastanut organisaatiot innovoimaan uusia toimintamalleja ja käytäntöjä. Muutos on ollut haastava, mutta myös luonut uusia mahdollisuuksia luoda tuotekehitystä ja skaalautuvia koulutustuotteita sekä oppilaitoksille että pk- ja mikroyrityksille. KS-KK-malli -Hankkeen pohjalla on jo syksyllä 2019 tunnistettu haaste: Keski-Suomen alueella on paljon koulutusta tarjoavia oppilaitoksia ja elinkeinon harjoittajia, mutta kaupallistamista ei ole viety yhtenäiseen suuntaan, jolla voitaisiin tavoittaa asiakkaita laaja-alaisemmin ja täten vahvistaa alueen liiketoiminnan kehitystä hyödyntäen COVID-19 pandemian kokemusten kautta opittuja koulutuskäytänteitä.
Hankkeen tavoitteet:
Täten KS-KK-malli -hankkeen tavoitteena on luoda keskisuomalaisten koulutusta tarjoavien oppilaitosten ja pk- yritysten yhteistyömalli, joka kaupallistaa keskisuomalaisen osaamisen kansalliseksi ja globaaliksi voimavaraksi. Hanke kohdistuu Pk- ja mikroyritysten ja oppilaitosten osaamisen kehittämiseen, ylimaakunnallisen yhteistyön kehittämiseen sekä koulutus- ja tutkimustoiminnan sekä liike-elämän osaamisen kaupallistamiseen sekä eri tahojen välisen yhteistyön kehittämiseen.