-
Ketterästi kehittäen järjestelmä oppilashallinnon tarpeisiin
-
Keski-Suomen Koulutuksen kaupallistamisen malli (KS-KK-malli)
-
Korkeakouluyhteisöjen digitaalisten valmiuksien mittaaminen
-
SIMULOINNIN MONET MAHDOLLISUUDET TEKNISTEN HARJOITUSTEHTÄVIEN OPETUKSESSA
-
Oppimisanalytiikkaa STEM-aineissa
-
Kiva ko on kielissä yhteistyötä
-
Robottihackathon. Puhuvat robotit ja keskustelevat käyttöliittymät opetuksessa.
-
Osallisuutta ja joustavia opintopolkuja yhteisiin tutkinnon osiin
-
Avoin data tukemaan koulutusta
-
Yhteisöllinen eKampus 2025/2035 -visioworkshop
Digitaalisuus on merkittävä osa koulutusta ja kasvatusta. Mielenkiintoista kyllä Valtion tarkastusviraston mukaan näyttää siltä, että koulutuksen digitalisaation kokonaisuutta ei johdeta systemaattisesti ja keskitetysti. Yksi tärkeä kysymys nostetaan kuntaliiton Mari Sjöströmin suulla: ”Mitä tapahtuu, jos jatkamme digitalisaation edistämistä monipolkuisesti ja pistemäisesti?”
Tästä aiheesta keskustellaan Suomen johtavien koulutuksen ja kasvatuksen digihankkeiden edustajien kanssa:
Digivisio 2030 – Tuula Heide, korkeakoulusektori
Digione – Kirsi Lehto, Yleiskoulu
eVAKA - Harri Luttinen, Varhaiskasvatus
Mukana myös professori Raija Hämäläinen, Jyväskylän yliopisto, kehittämispäällikkö Tero Huttunen, opetus- ja kulttuuriministeriö.
Heitä haastaa mm. Jaakko Salo, OAJ ja Jarmo Viteli, Tampereen yliopisto.