-
Innostavia työkaluja digitaitojen kehittämiseen ja tunnustamiseen - Osaamismerkkien uusi tuleminen
-
Data oppijan tukena - mitä ja miten?
-
Arviointi ruokkii uteliaisuutta
-
SIMULOINNIN MONET MAHDOLLISUUDET TEKNISTEN HARJOITUSTEHTÄVIEN OPETUKSESSA
-
MeWet-koti monialaisten unelmien kohtauspaikkana
-
ViLLE-asiantuntijakoulutus
-
Päijät-Hämeen osaamismerkit – merkityksellistä laaja-alaista osaamista
-
Experiences of University Teaching Staff during the Transition to Emergency Remote Teaching
-
Oppimisanalytiikkaa STEM-aineissa
-
Vopeka, varhaiskasvatuksen henkilöstön digiosaamisen arviointityökalu
Miten voimme sujuvasti ja ennen kaikkea laadukkaasti mahdollistaa yksilölliset opintopolut erilaisille oppijoille? Miten voimme vahvistaa opiskelijan osallisuutta opintojensa suunnitteluun ja omistajuutta koko oppimisprosessiinsa? Miten voimme jatkuvasti vahvistaa oppimisen taitoja?
Näihin kysymyksiin olemme hakeneet vastauksia 2,5-vuotisessa, ammatillisen koulutuksen yhteisten tutkinnon osien YTO-Areena-kehittämishankkeessa, joka jatkuu elokuuhun 2020. Esittelemme posterissa tiivisti hankkeemme tuotokset, esimerkiksi avoimesti hyödynnettävissä olevat sähköiset itsearviointityökalut ja oppimisympäristön, sekä kerromme miten ne voi ottaa käyttöön. Tulokset ovat sovellettavissa yhteisten tutkinnon osien lisäksi ammatillisiin opintoihin, lukio-opintoihin ja ammattikorkeakoulujen kaikille yhteisiin opintoihin.