-
LUDO - LUkiolaisen DigiOpas
-
Saavutettavaa digioppimista rakentamassa
-
Voiko turvallista pyöräilyä harjoitella digitaalisessa oppimisympäristössä?
-
Etäopiskelua ja luentojen tallennusta
-
Adaptiivisuus ja pelillisyys verkko-opetuksessa
-
Tulevaisuuden älykkäät oppimisympäristöt -hanke
-
Microsoft Teams-workshop
-
Maker-oppimisympäristöjen kehittämishanke
-
Yhteistä verkko-opintotarjontaa ja asiantuntijayhteisöä rakentamassa
-
OpenBio
Digitalisaatio on tullut jäädäkseen kouluissa ja posterilla haluamme tuoda esille oppimisteknologiat innostavassa valossa ja hälventää virtuaalitodellisuuteen, robotteihin ja tekoälyyn liittyviä ennakkoluuloja ja jopa pelkoja. On tärkeää, että oppimisteknologioiden mukanaan tuoma oppimisen ja opettamisen uudistuminen nähdään nimenomaan mahdollisuutena eikä uhkana. Uskomme, että oppimisteknologiat on se muutos, jota koulumaailma tarvitsee juuri nyt!
Posterissa kerromme lisäksi innovatiivisesta hankintamenettelystä, joka on uudenlainen tapa kehittää loppukäyttäjien tarpeista lähteviä digitaalisia oppimisratkaisuja. Enää koulujen ei tarvitse valita vain olemassaolevista vaihtoehdoista vaan ne voivat osallistua kehittämiseen yhdessä palveluntuottajien kanssa aina vaatimusmäärittelystä ja tuotteen testauksesta alkaen. Innovatiivinen hankintamenettely mahdollistaa todellisiin tarpeisiin perustuvat ja kustannustehokkaat oppimisteknologiat.