-
Mitä digitaalisesta toimintakulttuurista tulee huomioida digitalisaation linjausten saavuttamiseksi?
Syvänen Antti
-
Teknologialla potkua taito- ja taideaineisiin
Arböl-Lilleberg Katrine
-
Digi-ihana vaka ja esiopetus - digitaalinen digisuunnitelma
Väinä Annika
-
I Can DigIt!
Forsström Sampo
-
Vaikuttava pedagoginen media
Tolonen Tomi
-
Turvallisen tilan lukio -pakopelikokonaisuus
Sundelin Iris
-
Teknologia opettajien välisen tasa-arvon ja yhteiskehittämisen edistämisessä
Tornberg Lea
-
Opetustoimen tietosuojan ABC
Anttila Natasa
-
Kuvataidetta tekoälyllä STEAM-prosessin keinoin
Vorne Paula
-
Miten opetan tekoälyä oppilaille? Generation AI hankkeessa kehitetty oppimateriaali auttaa!
Laru Jari
- Ammatillinen oppilaitos: Rehtorit ja johtajat
- ICT järjestelmä- ja tukihenkilöt
- Perusaste/lukio: Rehtorit ja johtajat
Immo Kramer on Wernigeroden apulaiskaupunginjohtaja, Sachsen Anhaltin osavaltiosta Saksassa ja toisi ITK-tapahtumaan esityksellään arvokasta kansainvälistä näkökulmaa ja tietoa digitaalisen koulutuksen kehittämiseen ja edistämiseen;
1. Kansainvälinen näkökulma: Esitys toisi kansainvälistä näkökulmaa digitaaliseen koulutukseen, tuoden esiin Saksan kokemuksia ja hyviä käytäntöjä.
2. Mahdolliset syvemmät yhteistyömahdollisuudet: Puhe herättää keskustelua yhteistyömahdollisuuksista Suomen ja Saksan välillä digitaalisen koulutuksen alalla.
3. Inspirointi ja oppiminen: Saksan esimerkit voivat inspiroida suomalaisia koulutusalan toimijoita ja tarjota uusia ideoita ja näkökulmia digitaalisen koulutuksen kehittämiseen.
4. Verkostoituminen: Saksalaisen kaupunginjohtajan puhe houkuttelee myös kansainvälisiä koulutusalan asiantuntijoita tapahtumaan ja edistää verkostoitumista.
5. Poliittinen tuki: Saksalaisen virkamiehen puhe osoittaa poliittista tukea digitaalisen koulutuksen kehittämiselle ja vahvistaa maiden välisiä suhteita.
Esitys rakentuisi Harzin alueen omiin kokemuksiin kustannustehokkaasta, vastuullisesta ja tietoturvallisesta koulun digitalisaatiosta sekä avoimen lähdekoodin tuomista eduista.
Immo Kramerin esitys puhuttelisi laajasti niin kaupunki-/kuntatason päättäjiä sekä koulujen tietohallintovastaavia.