-
Teknologia opettajien välisen tasa-arvon ja yhteiskehittämisen edistämisessä
Tornberg Lea
-
Laajennettu todellisuus opetuksessa
Lahti Aleksi
-
Miten opetan tekoälyä oppilaille? Generation AI hankkeessa kehitetty oppimateriaali auttaa!
Laru Jari
-
Vaikuttava pedagoginen media
Tolonen Tomi
-
ViLLE-asiantuntijakoulutus ja omien tehtävien laatiminen ViLLE-oppimisympäristöön
Enges Petra
-
Näin kloonaan opetukseni ja vapaudun opettajana papukaijaroolista
Tornberg Lea
-
Kaikki hiffaa digiä! - yhdenvertaisia digitaitoja tavoittelemassa
Horila Mikko
-
Teknologialla potkua taito- ja taideaineisiin
Arböl-Lilleberg Katrine
-
Digi-ihana vaka ja esiopetus - digitaalinen digisuunnitelma
Väinä Annika
-
Turvallisen tilan lukio -pakopelikokonaisuus
Sundelin Iris
- Basic education/general upper secondary education: Principals and leaders
- ICT system and support staff
- Vocational institution: Principals and leaders
Immo Kramer on Wernigeroden apulaiskaupunginjohtaja, Sachsen Anhaltin osavaltiosta Saksassa ja toisi ITK-tapahtumaan esityksellään arvokasta kansainvälistä näkökulmaa ja tietoa digitaalisen koulutuksen kehittämiseen ja edistämiseen;
1. Kansainvälinen näkökulma: Esitys toisi kansainvälistä näkökulmaa digitaaliseen koulutukseen, tuoden esiin Saksan kokemuksia ja hyviä käytäntöjä.
2. Mahdolliset syvemmät yhteistyömahdollisuudet: Puhe herättää keskustelua yhteistyömahdollisuuksista Suomen ja Saksan välillä digitaalisen koulutuksen alalla.
3. Inspirointi ja oppiminen: Saksan esimerkit voivat inspiroida suomalaisia koulutusalan toimijoita ja tarjota uusia ideoita ja näkökulmia digitaalisen koulutuksen kehittämiseen.
4. Verkostoituminen: Saksalaisen kaupunginjohtajan puhe houkuttelee myös kansainvälisiä koulutusalan asiantuntijoita tapahtumaan ja edistää verkostoitumista.
5. Poliittinen tuki: Saksalaisen virkamiehen puhe osoittaa poliittista tukea digitaalisen koulutuksen kehittämiselle ja vahvistaa maiden välisiä suhteita.
Esitys rakentuisi Harzin alueen omiin kokemuksiin kustannustehokkaasta, vastuullisesta ja tietoturvallisesta koulun digitalisaatiosta sekä avoimen lähdekoodin tuomista eduista.
Immo Kramerin esitys puhuttelisi laajasti niin kaupunki-/kuntatason päättäjiä sekä koulujen tietohallintovastaavia.