×
Home
Blog
ITK2024
ITK2024-kuvia
Registration
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Agenda
Posters
Webinaarit
Workshops
Info
ITK publication
ITK App
event venue
FAQ
Contact us
Webinars
Webinars
Webinar Recordings
Partner webinars
ITK Exhibition
ITK2023
ITK2022
0
Kirjaudu sisään
Kaikki tapahtumat
Suomi
Analytiikka
×
käänteinen luokkahuone
×
opettajuus
×
Tekoäly
×
torstaina 02
joulukuuta
2021
Yliopistoyhteisön Digitaaliset Valmiudet – DIVA
Arviointi
opettajuus
Opetusteknologia
Tekoäly ja Big Data koulutussuunitelman kehittämisessä – Case Kenia
Analytiikka
opetussuunnitelma
Tekoäly
Teknostressi ja opettajien online-työskentely
Etäopetus
opettajuus
Opetusteknologia
Tuhat opintopistettä suomalaisen koulun kehittämistyötä – katsaus koulujen kehittämistarpeisiin
Hyvät käytänteet
opettajuus
opetussuunnitelma
“Mathness”-peliprojekti - Viihdyttävä oppimispeli tukemaan matematiikan oppimista
Analytiikka
Arviointi
Etäopetus
Hyvät käytänteet
käänteinen luokkahuone
luovuus
matematiikka
Opetusteknologia
Oppimispelit
oppimistyylit
Oppimisympäristöt
sisällöntuotanto
sähköiset kokeet
Tekoäly
Yksilöllinen oppiminen
Verkko-oppimisen pirulliset ongelmat - ja työkalut ratkaisuun
Etäopetus
learning design
opettajuus
Dataturvallisuus osana yhteiskunnallista turvallisuutta
Analytiikka
Tekoäly
tietoturva
Tekoälyä opinto- ja uraohjauksen tueksi ja hyödyksi? Visioita ja käytännön kokeiluja
Analytiikka
ohjauksen etiikka
opintojen ohjaus
Tekoäly
tekoälyn etiikka
tietosuoja
tulevaisuuden skenaariot
uraohjaus
Maailmanluokan täydennyskoulutus opettajille
Etäopetus
MOOC
opettajuus
tutorointi
täydennyskoulutus
Vuorovaikutteinen tekoäly ja oppiminen elämän eri vaiheissa
hyvinvointiteknologia
kieltenopetus
Opetusteknologia
opintojen ohjaus
Robotiikka
Tekoäly
Yksilöllinen oppiminen
Tekoäly hyvinvoinnin ja oppimisen tukena
Analytiikka
Tekoäly
tutorointi
New digital guidance practices: supporting student engagement with learning analytics
Analytiikka
Opetusteknologia
opintojen ohjaus
Yksilöllinen oppiminen
perjantaina 03
joulukuuta
2021
Päijät-Hämeen osaamismerkit – merkityksellistä laaja-alaista osaamista
opettajuus
opetuksen laatu
osaamismerkit
tutorointi
Kuinka opettaa sotilasesperantoa - yhteinen kieli arjen toimintaan ja suunnitelmiin
Analytiikka
kieltenopetus
MOOC
Oppimisympäristöt
sisällöntuotanto
Pelillistämisellä tehoa viestintään ja oppimiseen
Opetusteknologia
oppimistyylit
Tekoäly
Digitaalinen muutos rakennusalan opetuksessa
Hyvät käytänteet
opettajuus
opetuksen laatu
Yksilöllinen oppiminen
DragonBox Koulun matkassa: Opettajuuden ja matikanopetuksen räjäytys aikakoneen, laboratorioiden ja satujen tukemana
luovuus
matematiikka
opettajuus
Oppimisanalytiikan kansallinen viitekehys
Analytiikka
Hyvät käytänteet
Learning analytics
Digitaalisen pedagogiikan ketterä kehittäminen
Etäopetus
Hyvät käytänteet
johtaminen
opettajuus
tutorointi
Yhteistyö
Pelillistämisen arkea ja unelmia - ideoita Seppo-pelien tekemiseen
opettajuus
Opetusteknologia
oppimispeli
pelillistäminen
Mydata - yksilön ehdoilla osaamisen data arvoksi
Analytiikka
ennakointi
opintojen ohjaus
Tekoäly
tietoturva
Yhteistyö
Yksilöllinen oppiminen
Tekoäly ja digitaalinen oppimispolku oppimisen, työelämän ja asiantuntijuuden muutoksessa
Analytiikka
Arviointi
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Tekoäly
tietoturva
Verkko-ohjaajasta bottikäsikirjoittajaksi - kuinkas siinä kävikään?
Etäopetus
Hyvät käytänteet
Tekoäly
AIXR 2020 - Tekoäly, laajennettu todellisuus & robotiikka elämyskulmineen osana elämää
ennakointi
Etäopetus
Hyvät käytänteet
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
medialukutaito
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Robotiikka
Tekoäly
tilat ja oppiminen
yrittäjyys
Koulutuksesta ja kestävästä kehityksestä SDG4
Analytiikka
Hyvät käytänteet
opetuksen laatu
yrittäjyys
Kansainvälinen hanke koronaturbulenssin ytimessä- Moodle mukana opetuksen muutoksessa
Etäopetus
opettajuus
Oppimisympäristöt
Tulossa pian
Käytännön esimerkkejä opetustoiminnan kehittämisestä
Hyvät käytänteet
opettajuus
opetuksen laatu
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Robottihackathon. Puhuvat robotit ja keskustelevat käyttöliittymät opetuksessa.
Opetusteknologia
Robotiikka
Tekoäly
Oppimisanalytiikkaa STEM-aineissa
Analytiikka
opetuksen laatu
opintojen ohjaus
Oppimisympäristöt
Oppimisanalytiikan asenteet, odotukset ja eettiset kysymykset korkeakouluopiskelijan silmin
Analytiikka
etiikka
Opetusteknologia
Perinteistä vihkotyöskentelyä digitaalisessa oppimisympäristössä
Analytiikka
Etäopetus
matematiikka
Oppimisympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
ViLLE-asiantuntijakoulutus
Analytiikka
Arviointi
Opetusteknologia
sähköiset kokeet
Päijät-Hämeen osaamismerkit – merkityksellistä laaja-alaista osaamista
opettajuus
opetuksen laatu
osaamismerkit
tutorointi
Digitaaliset oppitunnit opetuksen avuksi
Analytiikka
Arviointi
matematiikka
Opetusteknologia
sähköiset kokeet
Omaopettajien kokemuksia etäajasta ja ajatuksia analytiikkatyökalun hyödyntämisestä etäohjauksessa
Analytiikka
Etäopetus
Hyvät käytänteet
opintojen ohjaus
STEAMinOulu Workshop 2.0
opettajuus
opetussuunnitelma
Oppimisympäristöt
Yhteistyö
Lapin eAmis -Latuja ammatillisiin opintoihin digitalisuutta hyödyntäen
Etäopetus
Hyvät käytänteet
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
opettajuus
Opetusteknologia
opintojen ohjaus
oppimistyylit
Oppimisympäristöt
Yhteistyö
Data oppijan tukena - mitä ja miten?
Analytiikka
Oppimisympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
Yhteisopettamista verkossa: Kokemuksia monimuoto- ja verkkoryhmien viestintätaitojen opetuksesta
Etäopetus
Hyvät käytänteet
opettajuus
Yhteistyö
Innostavia työkaluja digitaitojen kehittämiseen ja tunnustamiseen - Osaamismerkkien uusi tuleminen
Analytiikka
Arviointi
Hyvät käytänteet
opettajuus
Oppimisympäristöt
osaamismerkit
Yksilöllinen oppiminen
Avoin data tukemaan koulutusta
Analytiikka
tiedonhankinta
tutkiva oppiminen