×
Etusivu
Ajankohtaista
ITK2024
ITK2024-kuvia
Ilmoittautuminen
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Ohjelmakartta
Posterit
Webinaarit
Workshopit
Info
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Majoituskiintiöt
Tapahtumapaikka
UKK
Yhteystiedot
Webinaarit
Webinaarit
Webinaaritallenteet
Kumppaniwebinaarit
ITK-näyttely
ITK2023
ITK2022
0
Kirjaudu sisään
Kaikki tapahtumat
Suomi
MOOC
×
opettajuus
×
Oppimispelit
×
oppimistyylit
×
torstaina 02
joulukuuta
2021
10 x arki
Opetusteknologia
oppimistyylit
Oppimisympäristöt
tilat ja oppiminen
Yliopistoyhteisön Digitaaliset Valmiudet – DIVA
Arviointi
opettajuus
Opetusteknologia
Teknostressi ja opettajien online-työskentely
Etäopetus
opettajuus
Opetusteknologia
Tuhat opintopistettä suomalaisen koulun kehittämistyötä – katsaus koulujen kehittämistarpeisiin
Hyvät käytänteet
opettajuus
opetussuunnitelma
Verkko-oppimisen pirulliset ongelmat - ja työkalut ratkaisuun
Etäopetus
learning design
opettajuus
“Mathness”-peliprojekti - Viihdyttävä oppimispeli tukemaan matematiikan oppimista
Analytiikka
Arviointi
Etäopetus
Hyvät käytänteet
käänteinen luokkahuone
luovuus
matematiikka
Opetusteknologia
Oppimispelit
oppimistyylit
Oppimisympäristöt
sisällöntuotanto
sähköiset kokeet
Tekoäly
Yksilöllinen oppiminen
Maailmanluokan täydennyskoulutus opettajille
Etäopetus
MOOC
opettajuus
tutorointi
täydennyskoulutus
Training 4.0: Robotiikka - kokemuksia yritysten koulutuksesta poikkeusaikana
Etäopetus
MOOC
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
perjantaina 03
joulukuuta
2021
Päijät-Hämeen osaamismerkit – merkityksellistä laaja-alaista osaamista
opettajuus
opetuksen laatu
osaamismerkit
tutorointi
Kuinka opettaa sotilasesperantoa - yhteinen kieli arjen toimintaan ja suunnitelmiin
Analytiikka
kieltenopetus
MOOC
Oppimisympäristöt
sisällöntuotanto
Pelillistämisellä tehoa viestintään ja oppimiseen
Opetusteknologia
oppimistyylit
Tekoäly
Digiopetus ja muistiinpanot - oppimistuloksia ja oppilaiden sekä opettajien näkemyksiä ja kokemuksia.
matematiikka
opetuksen laatu
oppimistyylit
Oppimisympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
Digitaalinen muutos rakennusalan opetuksessa
Hyvät käytänteet
opettajuus
opetuksen laatu
Yksilöllinen oppiminen
Laadukkaan verkko-opetuksen suunnittelu visuaalisella ABC-metodilla
Etäopetus
kurssien suunnittelu
MOOC
opetuksen laatu
opetussuunnitelma
Opetusteknologia
DragonBox Koulun matkassa: Opettajuuden ja matikanopetuksen räjäytys aikakoneen, laboratorioiden ja satujen tukemana
luovuus
matematiikka
opettajuus
Digitaalisen pedagogiikan ketterä kehittäminen
Etäopetus
Hyvät käytänteet
johtaminen
opettajuus
tutorointi
Yhteistyö
Pelillistämisen arkea ja unelmia - ideoita Seppo-pelien tekemiseen
opettajuus
Opetusteknologia
oppimispeli
pelillistäminen
Ohjelmistotestauksen oppia fantasian keinoilla
Koodaus
matematiikka
oppimistyylit
Kansainvälinen hanke koronaturbulenssin ytimessä- Moodle mukana opetuksen muutoksessa
Etäopetus
opettajuus
Oppimisympäristöt
Tulossa pian
Avoin opetus ja oppiminen
MOOC
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Lapin eAmis -Latuja ammatillisiin opintoihin digitalisuutta hyödyntäen
Etäopetus
Hyvät käytänteet
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
opettajuus
Opetusteknologia
opintojen ohjaus
oppimistyylit
Oppimisympäristöt
Yhteistyö
Käytännön esimerkkejä opetustoiminnan kehittämisestä
Hyvät käytänteet
opettajuus
opetuksen laatu
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Innostavia työkaluja digitaitojen kehittämiseen ja tunnustamiseen - Osaamismerkkien uusi tuleminen
Analytiikka
Arviointi
Hyvät käytänteet
opettajuus
Oppimisympäristöt
osaamismerkit
Yksilöllinen oppiminen
Yhteisopettamista verkossa: Kokemuksia monimuoto- ja verkkoryhmien viestintätaitojen opetuksesta
Etäopetus
Hyvät käytänteet
opettajuus
Yhteistyö
UDL -viitekehys mahdollistamassa unelmia saavutettavasta verkko-opetuksesta
oppimistyylit
Oppimisympäristöt
saavutettavuus
verkko-opetus
Yksilöllinen oppiminen
STEAMinOulu Workshop 2.0
opettajuus
opetussuunnitelma
Oppimisympäristöt
Yhteistyö
Päijät-Hämeen osaamismerkit – merkityksellistä laaja-alaista osaamista
opettajuus
opetuksen laatu
osaamismerkit
tutorointi