×
Etusivu
Ajankohtaista
ITK2024
ITK2024-kuvia
Ilmoittautuminen
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Ohjelmakartta
Posterit
Webinaarit
Workshopit
Info
ITK-julkaisu
ITK-sovellus
Tapahtumapaikka
UKK
Yhteystiedot
Webinaarit
Webinaarit
Webinaaritallenteet
Kumppaniwebinaarit
ITK-näyttely
ITK2023
ITK2022
0
Kirjaudu sisään
Kaikki tapahtumat
Suomi
Analytiikka
×
ennakointi
×
oppimistyylit
×
tutorointi
×
torstaina 02
joulukuuta
2021
10 x arki
Opetusteknologia
oppimistyylit
Oppimisympäristöt
tilat ja oppiminen
Tekoäly ja Big Data koulutussuunitelman kehittämisessä – Case Kenia
Analytiikka
opetussuunnitelma
Tekoäly
“Mathness”-peliprojekti - Viihdyttävä oppimispeli tukemaan matematiikan oppimista
Analytiikka
Arviointi
Etäopetus
Hyvät käytänteet
käänteinen luokkahuone
luovuus
matematiikka
Opetusteknologia
Oppimispelit
oppimistyylit
Oppimisympäristöt
sisällöntuotanto
sähköiset kokeet
Tekoäly
Yksilöllinen oppiminen
Vopeka, varhaiskasvatuksen henkilöstön digiosaamisen arviointityökalu
Arviointi
ennakointi
osaaminen
tiedonhankinta
Digiosaaminen - strategiasta käytäntöön
digiosaaminen
ennakointi
Hyvät käytänteet
johtaminen
Dataturvallisuus osana yhteiskunnallista turvallisuutta
Analytiikka
Tekoäly
tietoturva
Tekoälyä opinto- ja uraohjauksen tueksi ja hyödyksi? Visioita ja käytännön kokeiluja
Analytiikka
ohjauksen etiikka
opintojen ohjaus
Tekoäly
tekoälyn etiikka
tietosuoja
tulevaisuuden skenaariot
uraohjaus
Maailmanluokan täydennyskoulutus opettajille
Etäopetus
MOOC
opettajuus
tutorointi
täydennyskoulutus
Koululaisten digitaalinen häirintä ja vaikutus uskomuksiin
ennakointi
Hyvät käytänteet
medialukutaito
Tekoäly hyvinvoinnin ja oppimisen tukena
Analytiikka
Tekoäly
tutorointi
Johdossako vika?
Arviointi
johtaminen
tutorointi
New digital guidance practices: supporting student engagement with learning analytics
Analytiikka
Opetusteknologia
opintojen ohjaus
Yksilöllinen oppiminen
perjantaina 03
joulukuuta
2021
Pelillistämisellä tehoa viestintään ja oppimiseen
Opetusteknologia
oppimistyylit
Tekoäly
Kuinka opettaa sotilasesperantoa - yhteinen kieli arjen toimintaan ja suunnitelmiin
Analytiikka
kieltenopetus
MOOC
Oppimisympäristöt
sisällöntuotanto
Päijät-Hämeen osaamismerkit – merkityksellistä laaja-alaista osaamista
opettajuus
opetuksen laatu
osaamismerkit
tutorointi
Digiopetus ja muistiinpanot - oppimistuloksia ja oppilaiden sekä opettajien näkemyksiä ja kokemuksia.
matematiikka
opetuksen laatu
oppimistyylit
Oppimisympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
ICTeko - ICT-osaamisen tuen ja kehittämisen ekosysteemi -hanke
ennakointi
johtaminen
opetuksen laatu
tutorointi
Yhteistyö
Digitaalisen pedagogiikan ketterä kehittäminen
Etäopetus
Hyvät käytänteet
johtaminen
opettajuus
tutorointi
Yhteistyö
Oppimisanalytiikan kansallinen viitekehys
Analytiikka
Hyvät käytänteet
Learning analytics
Lumabitti
matematiikka
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
tutorointi
Yhteistyö
Mydata - yksilön ehdoilla osaamisen data arvoksi
Analytiikka
ennakointi
opintojen ohjaus
Tekoäly
tietoturva
Yhteistyö
Yksilöllinen oppiminen
Tekoäly ja digitaalinen oppimispolku oppimisen, työelämän ja asiantuntijuuden muutoksessa
Analytiikka
Arviointi
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Tekoäly
tietoturva
Ohjelmistotestauksen oppia fantasian keinoilla
Koodaus
matematiikka
oppimistyylit
AIXR 2020 - Tekoäly, laajennettu todellisuus & robotiikka elämyskulmineen osana elämää
ennakointi
Etäopetus
Hyvät käytänteet
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
medialukutaito
Opetusteknologia
Oppimisympäristöt
Robotiikka
Tekoäly
tilat ja oppiminen
yrittäjyys
Koulutuksesta ja kestävästä kehityksestä SDG4
Analytiikka
Hyvät käytänteet
opetuksen laatu
yrittäjyys
Tulossa pian
Tutor 2.0 - Yhteistyöstä yhteiseen tekemiseen
Hyvät käytänteet
johtaminen
tutorointi
Avoin data tukemaan koulutusta
Analytiikka
tiedonhankinta
tutkiva oppiminen
UDL -viitekehys mahdollistamassa unelmia saavutettavasta verkko-opetuksesta
oppimistyylit
Oppimisympäristöt
saavutettavuus
verkko-opetus
Yksilöllinen oppiminen
Oppimisanalytiikkaa STEM-aineissa
Analytiikka
opetuksen laatu
opintojen ohjaus
Oppimisympäristöt
Oppimisanalytiikan asenteet, odotukset ja eettiset kysymykset korkeakouluopiskelijan silmin
Analytiikka
etiikka
Opetusteknologia
Perinteistä vihkotyöskentelyä digitaalisessa oppimisympäristössä
Analytiikka
Etäopetus
matematiikka
Oppimisympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
ViLLE-asiantuntijakoulutus
Analytiikka
Arviointi
Opetusteknologia
sähköiset kokeet
Päijät-Hämeen osaamismerkit – merkityksellistä laaja-alaista osaamista
opettajuus
opetuksen laatu
osaamismerkit
tutorointi
Digitaaliset oppitunnit opetuksen avuksi
Analytiikka
Arviointi
matematiikka
Opetusteknologia
sähköiset kokeet
Nuorisoalan järjestökentän tiedontuotannon systematisointi ja kehittäminen
ennakointi
tiedolla johtaminen
tiedontuotannon kehittäminen
toiminnanohjaus
Sinä osaat! Tytöt ja teknologia
ennakointi
opintojen ohjaus
Tytöt ja teknologia
Vopeka, varhaiskasvatuksen henkilöstön digiosaamisen arviointityökalu
Arviointi
ennakointi
osaaminen
tiedonhankinta
Lapin eAmis -Latuja ammatillisiin opintoihin digitalisuutta hyödyntäen
Etäopetus
Hyvät käytänteet
laajennettu- ja virtuaalitodellisuus
opettajuus
Opetusteknologia
opintojen ohjaus
oppimistyylit
Oppimisympäristöt
Yhteistyö
Omaopettajien kokemuksia etäajasta ja ajatuksia analytiikkatyökalun hyödyntämisestä etäohjauksessa
Analytiikka
Etäopetus
Hyvät käytänteet
opintojen ohjaus
Tervetuloa ryhmäytymään - digisti!
Etäopetus
Hyvät käytänteet
opintojen ohjaus
Oppimisympäristöt
tutorointi
Yhteistyö
Data oppijan tukena - mitä ja miten?
Analytiikka
Oppimisympäristöt
Yksilöllinen oppiminen
Alueellinen tutorverkosto-toiminta
Hyvät käytänteet
tutorointi
verkostoituminen
Yhteistyö
Innostavia työkaluja digitaitojen kehittämiseen ja tunnustamiseen - Osaamismerkkien uusi tuleminen
Analytiikka
Arviointi
Hyvät käytänteet
opettajuus
Oppimisympäristöt
osaamismerkit
Yksilöllinen oppiminen