-
Virtuaalitodellisuus opetuksessa, yhteistyö ja vuorovaikutus
Mattila Maria
-
Haastavia asiakaspalvelutilanteita virtuaaliympäristössä
Koponen Laura
-
Digipedataidot 0-100 ja luovat teknologiat
Rantanen Sanna
-
Tekoäly yhteisöllisen oppimisen ja kehittämisen tukena
Pauliina Venho
-
Tee itse sparrattu tekoälybotti
Kalliolehto Jukka
-
Putkentaivutuksen VR-sovellus
Mika Aaltonen
-
H5P-työkaluilla verkkotehtäviä ja oppimateriaaleja
Laakso Matleena
-
TAOKin täydennyskoulutukset opettajille: Digipedagogiikkaa ja uutta teknologiaa
Katto Leena
-
Tekoäly ja pelillisyys opetuksessa
Vanninen Markku
-
Laajennettu todellisuus opetuksessa - kokeiluista käytäntöön
Lahti Aleksi
- Ammatillinen oppilaitos: Opettajat
- Luokanopettajat
- Peruskoulun aineenopettajat
Mitä teemme?
Seppo tarjoaa pelillistämistyökalun, joka mahdollistaa perinteisten koulutusmateriaalien ja tilaisuuksien muuntamisen aktivoiviksi ja elämyksellisiksi oppimispeleiksi. Tarjoamme lisäksi monipuolisia koulutuksia eri kouluasteiden opetushenkilöstölle ja organisaatioiden koulutuksista sekä perehdytyksistä vastaaville toimijoille.
🧩 hAASTEEMME
Pelillistäminen on pedagoginen keino, jonka täyden potentiaalinen hyödyntäminen vaatii rohkeaa uuden kokeilua sekä luovuutta muotoilla tehtäviä pelillisellä otteella. Uusien tapojen käyttöönotto ottaa aikaa, jota aina ei ole niin paljon kuin haluaisimme. Halusimmekin löytää keinoja tukea asiakkaitamme luomaan nopeammin materiaaleistan pelejä sekä samalla itse innostumaan löytämään uusia puolia pelillisyyden sekä tekoälyn tuomista hyödyistä.
💡 Mitä teimme?
Aloimme testata kuinka teköälyn voi ohjeistaa auttamaan ja nopeuttamaan erilaisten koulutusmateriaalien pelillistämisessä Seppo-alustalla. Lisäsimme pelillisyyskoulutuksiimme opastusta kuinka oppimispelejä voi rakentaa mm. ChatGPT:n ja Canva:n avulla.
✨ Mitä esityksemme tarjoaa?
Esityksessä saat konkreettisia esimerkkejä siitä, miten tekoälyä voidaan hyödyntää Seppo pelillistämistyökalun kanssa sekä ideoita siihen, miten voivat soveltaa tekoälyä pelillistämisprosessissa!