-
Ammatillisia sisältöjä etänä erityisopiskelijoille – riittävät digipedagogiset taidot opettajille
Oksanen Karolina
-
Pelikasvatus 6.-9. luokkalaisten oppimisen tukena
Järvenpää Timo
-
Teknostressi ja hyvinvointi kouluympäristössä
Mehtälä Saana
-
Ei digihikeä vaan ammatillista näyttöön perustuvaa toiminallista osaamista!
Kamberg Sini-Charlotta
-
ViLLE-asiantuntijakoulutus ja omien tehtävien laatiminen ViLLE-oppimisympäristöön
Enges Petra
-
Opinvoimala.fi:sta lisävirtaa opiskeluun
Luostarinen Aki
-
Testattuja menetelmiä opettajien digi(peda)osaamisen vahvistamiseksi
Halla Mirje
-
Tule mukaan: Computational Thinking ongelmanratkaisutaitona perusopetuksessa
Markkanen Aleksi
-
SOTEALAN TULEVAISUUDEN OSAAMISTA YHTEISKEHITTÄMÄSSÄ ALUEEN TYÖELÄMÄTOIMIJOIDEN KANSSA
Kekäläinen Heli
-
Näin kloonaan opetukseni ja vapaudun opettajana papukaijaroolista
Tornberg Lea
Teknologia renkinä opetuksen laadun parantamisessa
Good practices
Hybrid Teaching
Learning environments
Target groups:
- Class teachers
- Esiopetuksen henkilöstö
- Students and researchers
Tornberg Lea
yrittäjä
at Coulu Systems Oy
Tornberg Lea
, yrittäjäopettaja
Coulu Systems Oy
Teemme posterin, jossa on sarjakuvamaisesti kuvattu oheisessa tarjousPDF:ssä kerrottujen hyötyjen toteutumisprosessi. Kuvaamme siis oppilasta aktivoivan ja monipuolisella tuella itseohjautuvuutta vahvistavan ja kehittävän prosessin. Teemme näkyväksi sekä oppijan että opettajan suurimmat hyödyt. Konkretisoimme opettajan resursseja ja oppimisprosessien laadukasta johtamista vahvistavat uudenlaiset toimintamallit.