-
Tule mukaan: Computational Thinking ongelmanratkaisutaitona perusopetuksessa
Markkanen Aleksi
-
Inklusiivinen digipedagogiikka varhaiskasvatuksessa – kaikille sopivaa toimintaa digivälineillä
satu.nerg-ohman@espoo.fi
-
Näkökulmia ohjelmoinnin opetukseen ammatillisella toisella asteella
Avellan Tero
-
Oppilaiden ohjelmoinnillisen ajattelun arviointi ja kehittäminen digitaalisessa oppimisympäristössä
Lehtonen Daranee
-
Haastavia asiakaspalvelutilanteita virtuaaliympäristössä
Koponen Laura
-
SELFIE - koulujen digitaalisen osaamisen itsearviointivälineen pilottikokemuksia
Heikki Laivamaa
-
Virtuaalitodellisuus opetuksessa, yhteistyö ja vuorovaikutus
Mattila Maria
-
SOTEALAN TULEVAISUUDEN OSAAMISTA YHTEISKEHITTÄMÄSSÄ ALUEEN TYÖELÄMÄTOIMIJOIDEN KANSSA
Kekäläinen Heli
-
Kuvataidetta tekoälyllä STEAM-prosessin keinoin
Vorne Paula
-
Työkaluja kriittisen nettilukutaidon opettamiseen
Kulju Pirjo
Anna minun näyttää, mikä minulle on tärkeää – käyttäjälähtöinen suunnittelu
Paikka: B4
-
Ajankohta: 19.4.2024 12.30 - 12.55
(25 minuuttia)
Patjas Elina
, Principal Designer
Otava Oppimisen palvelut
Sorsa Essi
, Concept Lead
Otava Oppimisen palvelut
Anna minun näyttää, mikä minulle on tärkeää – alakoulun oppilaat ja opettajat mukana oppimiskokemusten suunnittelussa. Käyttäjälähtöisesti suunnitellut digitaaliset oppimateriaalit ilahduttavat ja helpottavat arkea tarjoamalla innostavan ja kannustavan oppimis- ja opetuskokemuksen. Miten lapset on otettu mukaan suunnittelemaan heille tarkoitettuja digitaalisia palveluita? Miten yhteiskehittämistyöpajoissa kerätyt lasten ideat ja palautteet ovat kirkastaneet sitä, mikä heitä motivoi ja innostaa? Miten opettajien pedagoginen asiantuntijuus ja luokkahuoneen arki ovat olleet aktiivinen osa oppimateriaalien kehittämistä?
Kohderyhmä: Perus- ja lukiopetuksen opettajat, rehtorit ja koulutuksen kehittäjät