-
Kaikki hiffaa digiä! - yhdenvertaisia digitaitoja tavoittelemassa
Horila Mikko
-
I Can DigIt!
Forsström Sampo
-
Vaikuttava pedagoginen media
Tolonen Tomi
-
Laajennettu todellisuus opetuksessa
Lahti Aleksi
-
Turvallisen tilan lukio -pakopelikokonaisuus
Sundelin Iris
-
SOTEALAN TULEVAISUUDEN OSAAMISTA YHTEISKEHITTÄMÄSSÄ ALUEEN TYÖELÄMÄTOIMIJOIDEN KANSSA
Kekäläinen Heli
-
Laajennettu todellisuus opetuksessa - kokeiluista käytäntöön
Lahti Aleksi
-
Opetustoimen tietosuojan ABC
Anttila Natasa
-
Harnessing Generative AI for Individualized Education
Zagibalov Taras
-
ViLLE-asiantuntijakoulutus ja omien tehtävien laatiminen ViLLE-oppimisympäristöön
Enges Petra
- Esiopetuksen henkilöstö
- Varhaiskasvatuksen henkilöstö
Posteri pdf-muodossa
Pohdimme Tampereen kaupungin varhaiskasvatuksen ja esiopetuksen digisuunnitelman päivityksen yhteydessä, minkälainen suunnitelma vastaisi henkilöstön tarpeisiin, ollen samalla informatiivinen ja uuden pariin innostava. Päädyimme päivittämään digisuunnitelman digitaaliseen muotoon, sillä verkkomuodon koettiin tukevan toiveita, ollen myös nykyaikaa mukaileva perinteisen tulostettavan suunnitelman sijaan. Varhaiskasvatuksen ja esiopetuksen digisuunnitelma perustettiin opetuskäytön WordPress-sivustolle, ja se sai nimekseen Digi-ihana vaka ja esiopetus. Sivusto löytyy osoitteesta https://opi.tampere.fi/digiihanavakajaesiopetus/.
Digisuunnitelmasta haluttiin tehdä työkalu digipedagogiikan suunnittelun ja toteuttamisen tueksi. Sivuston pääpaino onkin digipedagogiikkaan liittyvän tiedon sekä erilaisten vinkkien ja ohjeiden välittämisessä. Sivuston tavoitteena on toimia Tampereen varhaiskasvatuksen ja esiopetuksen henkilöstön tietojen ja taitojen kartuttamisen tukena, mutta sivusto tukee myös muiden kuntien varhaiskasvattajien sekä esi- ja alkuopettajien työtä. Digi-ihana vaka ja esiopetus tavoittaa tällä hetkellä kuukausittain yli 2000 kävijää, ollen kaikille avoin muutamaa intranetiin johtavaa linkkiä lukuun ottamatta.
Posteri esittelee sivuston sisältöjä ja toimii mainoksena sivustolle löytämiseksi.