-
Teknologialla potkua taito- ja taideaineisiin
Arböl-Lilleberg Katrine
-
LogTracker - Analytiikka oppijan ohjauksen tukena
Vihmalaakso Jarmo
-
Suuret kielimallit oppimisen tukena: opiskelijoiden kokemuksia ja näkemyksiä
Korpimies Kai
-
HYVÄ HOMMA! Työelämätaitoja toisen asteen opiskelijoille
Olkkonen Minna
-
Treenaa tekoälyn maanittelutaituriksi
Honkonen Kaisa
-
Teknologia opettajien välisen tasa-arvon ja yhteiskehittämisen edistämisessä
Tornberg Lea
-
Sparrattu tekoäly oppijan ja opettajan tukena
Kalliolehto Jukka
-
Inklusiivinen digipedagogiikka varhaiskasvatuksessa – kaikille sopivaa toimintaa digivälineillä
satu.nerg-ohman@espoo.fi
-
PODI - polkuja ja palveluja digitaaliseen ohjaukseen ja oppimiseen
Maija-Liisa Laukkanen
-
Virtuaalitodellisuus opetuksessa, yhteistyö ja vuorovaikutus
Mattila Maria
Opiskelijoiden hyvinvoinnin haasteet ja ohjauksen tarve ovat kasvaneet toisella- ja korkea-asteella vuosittain, mutta tukiresurssit eivät ole nousseet samaan tahtiin. Miten koulutuksen järjestäjien tulisi selvitä tästä opiskelijan tarpeiden ja resurssien välisestä, kasvavasta jännitteestä? Tässä tietoiskussa käydään läpi esimerkkien kautta, miten tekstiviestillä toimivalla Annie-tukibotilla on havaittu tuen tarpeita ennaltaehkäisevästi tarjoamalla matalan kynnyksen tukea ja automatisoimalla palvelunohjausta. Annie-tukibotti on käytössä yli 30:llä koulutuksen järjestäjälla ja vaikuttavuuden arvioinnissa havaittiin, että se laski opintojen keskeytyksiä 27%.
Kohderyhmä: Toisen ja korkea-asteen koulutuksen järjestäjät, hyvinvointialueet, kaupungit