-
Pelillisen tarinankerrontamenetelmän workshop
-
Miten interaktiivisten kuvien luominen kehittää monilukutaitoa ja tieto- ja viestintäteknologista osaamista?
-
Lyfta: Immersiivisiä oppimiskokemuksia ympäri maailmaa
-
Mitä innovatiivisia teknologioita koulujen kannattaa hankkia?
-
Digitaalinen dialogi kodin ja koulun välillä - huoltajat kumppaneina arvioinnin kehittämisessä
-
Työkaluja ja menetelmiä globaalien kompetenssien oppimisen tukemiseen
-
Yhdessä – ohjaava opettaja -peli
-
Digitaitoja opettajille pelillisesti
-
ViLLE - Sähköinen opintopolku opettajan arkeen
-
Maker-oppimisympäristöjen kehittämishanke
Paikka: Esityssali 12
-
Ajankohta: 21.3.2019 10.45 - 11.15
(30 minuuttia)