-
Kaikki hiffaa digiä! - yhdenvertaisia digitaitoja tavoittelemassa
Horila Mikko
-
Tiedolla ohjaaminen korkeakouluissa
Keckman Marjo
-
Teknologia opettajien välisen tasa-arvon ja yhteiskehittämisen edistämisessä
Tornberg Lea
-
Tavoiteperusteinen opetuksen suunnittelu ja arviointi digitaalisessa ympäristössä
Sälevä Sari
-
Suuret kielimallit oppimisen tukena: opiskelijoiden kokemuksia ja näkemyksiä
Korpimies Kai
-
Kuvataidetta tekoälyllä STEAM-prosessin keinoin
Vorne Paula
-
Vastuullinen tekoäly opiskeluhyvinvoinnissa ja ohjauksessa
Merikko Joonas
-
Digi-ihana vaka ja esiopetus - digitaalinen digisuunnitelma
Väinä Annika
-
I Can DigIt!
Forsström Sampo
-
ViLLE-asiantuntijakoulutus ja omien tehtävien laatiminen ViLLE-oppimisympäristöön
Enges Petra
- Basic education/general upper secondary education: Principals and leaders
- Vocational institution: Principals and leaders
Posterin pdf-versio
Tule kuuntelemaan Lappeenrannan kokemuksia SELFIE-pilotoinnista perusopetuksessa ja lukiossa. SELFIE (Self-reflection on Effective Learning by Fostering the Use of Innovative Educational Technologies) on maksuton digitaalisen osaamisen itsearviointiväline oppilaitoksille. SELFIE on Euroopan komission asettaman asiantuntijatyöryhmän kehittämä ja perustuu vahvaan tutkimukseen. Se tarjoaa perustellun arvion oppilaitoksen digitaalisesta osaamisesta.
SELFIE auttaa oppilaitoksia tunnistamaan digiosaamisen vahvuutensa ja heikkoutensa. Se tarjoaa oppilaitoksille tilannekuvan ("SELFIEn") digitaalisen osaamisen tasosta. Välinettä voivat käyttää alemman ja ylemmän perusasteen oppilaitokset sekä ammatilliset oppilaitokset Euroopassa. SELFIE loistava ominaisuus on, että sisältää valmista analytiikkaa. Kyselyn tulokset ovat luettavissa selkeinä graafeina ja työkalu auttaa analytiikan avulla yksiköitä tekemään yksikkökohtaiset kehittämissuunnitelmat.