-
Teknologialla potkua taito- ja taideaineisiin
Arböl-Lilleberg Katrine
-
Mitä digitaalisesta toimintakulttuurista tulee huomioida digitalisaation linjausten saavuttamiseksi?
Syvänen Antti
-
Teknologia renkinä opetuksen laadun parantamisessa
Tornberg Lea
-
Tavoiteperusteinen opetuksen suunnittelu ja arviointi digitaalisessa ympäristössä
Sälevä Sari
-
ViLLE-asiantuntijakoulutus ja omien tehtävien laatiminen ViLLE-oppimisympäristöön
Enges Petra
-
Laajennettu todellisuus opetuksessa
Lahti Aleksi
-
Digi-ihana vaka ja esiopetus - digitaalinen digisuunnitelma
Väinä Annika
-
Kuinka luot mikro- ja nanokursseja?
Perämäki Mira
-
Turvallisen tilan lukio -pakopelikokonaisuus
Sundelin Iris
-
Kaikki hiffaa digiä! - yhdenvertaisia digitaitoja tavoittelemassa
Horila Mikko
- Esiopetuksen henkilöstö
- Luokanopettajat
- Peruskoulun aineenopettajat
Tässä työpajassa perehdymme LeaDo-pedagogiikan syntyyn eli ensiksi osallistujat saavat vastauksia, mihin pedagogisiin traditionaalisiin ongelmiin, miksi ja miten opettaja lähti kokeilemalla kehittämään ratkaisuja. Miksi opettaja halusi itsensä oppitunneilla pois oppimisen keskiöstä? Miten opettajan toiminnan muutokset saivat oppilaat aktiivisemmiksi ja hyödyntämään parviälyä? Mitä muutoksia pedagoginen muutos toi toimintakulttuuriin ja oppimisen tukeen? Miten opettaja sai moninkertaistettua resurssinsa ja miksi oppilaiden tulokset, työrauha ja motivaatio paranivat? Kuulet ja näet esimerkkejä eri ikäisten kanssa tehdyistä kokeiluista sekä lasten että opettajien näkökulmista.
Workshopissa pääset testaamaan kokeilujen kautta syntynyttä yleisen tuen hybridisovellusta. Autan sinua löytämään siten itsestäsi uusia resurssivarantoja omaan työhösi. Työpajan jälkeen saat itsellesi kaikki työpajassa syntyneet opetusmateriaalit sähköpostiisi. Workshopin tavoitteena on avata osallistujille uudet näkymät oman toiminnan organisointiin niin, että kiire ja kaaoksen tunne vähenee sekä hallinnan tunne lisääntyy.