-
Näkökulmia ohjelmoinnin opetukseen ammatillisella toisella asteella
Avellan Tero
-
Harnessing Generative AI for Individualized Education
Zagibalov Taras
-
Näin kloonaan opetukseni ja vapaudun opettajana papukaijaroolista
Tornberg Lea
-
HYVÄ HOMMA! Työelämätaitoja toisen asteen opiskelijoille
Olkkonen Minna
-
Valkeakosken kaupungin koulutuksen digitalisaation linjaukset 2027
Syvänen Antti
-
I Can DigIt!
Forsström Sampo
-
Vaikuttava pedagoginen media
Tolonen Tomi
-
Kaikki hiffaa digiä! - yhdenvertaisia digitaitoja tavoittelemassa
Horila Mikko
-
Digi-ihana vaka ja esiopetus - digitaalinen digisuunnitelma
Väinä Annika
-
Humanistisen ammattikorkeakoulun verkko-opintojaksojen laadun ja saavutettavuuden edistämisestä saadut kokemukset
Timonen Päivi
- Aikuiskouluttajat ja vapaan sivistystyön toimijat
- Ammatillinen oppilaitos: Opettajat
- Ammattikorkeakoulu: Opettajat
Mikro- ja nano -oppiminen on joustava sekä kustannustehokas tapa kehittää osaamista ajasta ja paikasta riippumattomasti. Mikro- ja nano -oppimisessa keskitytään pieniin kokonaisuuksiin tai jopa yhden tietyn pienen asian opiskelemiseen sen sijaan, että opiskellaan laajempaa kokonaisuutta, joka vaatii myös suurempaa ajankäyttöä ja resurssointia opiskelua varten.
Mikro- ja nano -oppiminen on opiskelijalähtöistä, käytännönläheistä ja tehokasta oppimista, jota voi soveltaa melkeinpä minkä tahansa aiheen opettamiseen.
Tämän työpajan tavoitteena on tutustuttaa opettajat ja kouluttajat mikro- ja nano -oppimiseen. Workshopissa käymme läpi seuraavia asioita:
Mitä on mikro- ja nano -oppiminen?
Mikro- ja nano -oppimisen hyödyt oppilaitoksille ja organisaatioille
Kuinka suunnittelet ja toteutat mikro- ja nano -oppimiskokonaisuuksia
Tulosten seuranta ja mittaaminen
Vinkkejä ja hyväksi havaittuja käytänteitä
Osallistujat saavat vinkkejä siihen, miten he voivat tarjota oppijoille pienimuotoisia, kiinnostavia ja tehokkaita oppimiskokemuksia.
Workshopin jälkeen osallistujalla on hyvä ymmärrys siitä, kuinka hän voi hyödyntää mikro- ja nano -oppimista omassa koulutustoiminnassaan.